Feb 19, 2012

Weekje verlof

Deze week ben ik vrij, carnaval, he? Ik ben geen actieve volger meer, dus ik heb wat meer tijd en geld over om aan mijn 'dierbaren' te werken.
De 33 krijgt deze week zijn stuurhuis verpatst en dan gaat die de verkoop in. Hij staat momenteel geschorst, maar ik denk opleveren met een nieuwe APK, moet geen probleem worden straks.



Deze week ga ik ook verder aan de achteras van de blauwe. De rechterkant is al zowat gedemonteerd, nu de linkerkant en de as eronder uit. Ik zal moeten bezien of de veren moeten worden vervangen, maar de remleidingen zal ik zeker vernieuwen. Ach, ik kan mijn lol wel op.

Ondertussen leer ik nog van collega-alfisten op het Forum die hun zaakje behoorlijk voortvarend aanpakken. Tsjonge, wat een projecten!

En dan heb ik nog een paar velgrestauraties te doen... Niet onaangenaam en best dankbaar werk.


No comments: